Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Адміністрацыйныя працэдуры

ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАЦЫЙНЫХ ПРАЦЭДУР,

якія ажыццяўляюцца па заявах грамадзян, згодна з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. №200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян у дзяржаўнай установе адукацыі "Чэрыкаўскі цэнтр карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі"

г. Чэрыкаў, вул. Ленінская, 157

Найменне адміністрацыйнай працэдуры

Імя Па Бацьку службовай асобы, адказнага за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры № кабінета службовы тэлефон

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.2.Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
лісток непрацаздольнасці;
даведка аб памеры заработнай платы - у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для назначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

 на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

- заява;
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
даведка аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь;
пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;
пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэй 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей);
- копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей - усынаўленне) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удочеривших) (далей - усыновившие) дзяцей;
- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў) (далей - усынавіцелі), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;
- копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

адначасна

2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

- заява;
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;
выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;
- пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

адначасна

2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

заява;
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
- пасведчання аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей-не менш за два пасведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў) - копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей;
- копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;
- пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў;
- пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый - для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;
- пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;
- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;
- даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;
- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам;
даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі - пры афармленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці;
даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

 

па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў

 

2.91. Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

 

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

заява;
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
- два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь – пры наяўнасці такіх сведчанняў);
- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, – прадстаўляецца на дзіцяці ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай);
-  копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей;

копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;
- пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;
- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў;
- даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах –  для асоб, якім дапамога па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, наступнага за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, устаноўленага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родах;
- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
-  даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям'і дзіцяці( дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў і якія не з'яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам)

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

- заява;
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
- пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў) - копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей;
копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;
пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;
- пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якія з'яўляюцца інвалідамі;
- даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;
- даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу - для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;
- пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;
- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў;
- копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;
- даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года);
- выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;
- звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту , - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцеля, апекуна (папячыцеля);
даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту

2.13.  Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў)

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

2.14.  Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц

на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

2.16.  Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

лісток непрацаздольнасці

бясплатна

10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц

на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці

2.19. Выдача даведкі аб прыходзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3-х гадоў і спыненні выплаты дапамогі

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім 3-х гадовага ўзросту

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

-

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

2.35.  Выплата дапамогі на пахаванне

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

- заява асобы, які ўзяў на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінулага);
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка;
- даведка аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь;
- пасведчанне аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь;
- пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) - у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);
- даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам, - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў

бясплатна

1 рабочы дзень са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

адначасна

2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

бясплатна

5 дзён з дня звароту

бестэрмінова

6.1. Выдача дублікатаў:

6.1.3. пасведчання аб спецыяльнай адукацыі

 

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

заяву з указаннем прычын страты дакумента або прывядзення яго ў непрыдатнасць;

- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;

які прыйшоў у непрыдатнасць дакумент – у выпадку, калі дакумент прыйшоў у непрыдатнасць;

дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

0,1 базавай велічыні

 

15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц

 

 

 

 

 

бестэрмінова

6.3. Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам або выхаванцам установы адукацыі (з указаннем іншых неабходных звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі)

Сазонава Н.А., дырэктар,

тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92

заява

бясплатна

у дзень звароту

6 месяцаў

 

Раздзелы сайта