Найменне адміністрацыйнай працэдуры
|
Імя Па Бацьку службовай асобы, адказнага за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры № кабінета службовы тэлефон
|
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
-
|
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова
|
2.2.Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
-
|
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова
|
2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
-
|
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова
|
2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
-
|
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова
|
2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу; - лісток непрацаздольнасці; - даведка аб памеры заработнай платы - у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для назначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў
|
бясплатна
|
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту альбо прадстаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц
|
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці
|
2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
- заява; - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу; - даведка аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь; - пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь; - пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэй 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей); - копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей - усынаўленне) - для сем'яў, якія ўсынавілі (удочеривших) (далей - усыновившие) дзяцей; - выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў) (далей - усынавіцелі), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў; - копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
|
бясплатна
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
|
адначасна
|
2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
- заява; - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу; - заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі; - выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў; - пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе
|
бясплатна
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
|
адначасна
|
2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
- заява; - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу; - пасведчання аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям'і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей-не менш за два пасведчанняў аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў) - копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей; - копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; - пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў; - пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый - для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне; - пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў; - даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах; - выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , - у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; - даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам; - даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі - пры афармленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3 гадоў іншым членам сям'і або сваяком дзіцяці; - даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі
|
бясплатна
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
|
па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў
|
2.91. Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
- заява; - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу; - два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце да 3 гадоў і адно на дзіця ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь – пры наяўнасці такіх сведчанняў); - даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам, – прадстаўляецца на дзіцяці ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў, навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку дашкольнай); - копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей;
- копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; - пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, – для няпоўных сем'яў; - даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах – для асоб, якім дапамога па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3 гадоў прызначаецца з дня, наступнага за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, устаноўленага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родах; - выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі; - даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў іншаму сваяку або члену сям'і дзіцяці( дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў і якія не з'яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) або бацькам (айчымам)
|
бясплатна
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
|
2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
- заява; - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу; - пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, - пры наяўнасці такіх сведчанняў) - копія рашэння суда аб усынаўленні - для сем'яў, якія ўсынавілі дзяцей; - копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) - для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці; - пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб устанаўленні інваліднасці - для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў; - пасведчанне інваліда - для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якія з'яўляюцца інвалідамі; - даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу; - даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу - для сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу; - пасведчанне аб заключэнні шлюбу - у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе; - копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў; - копія рашэння суда аб устанаўленні бацькоўства - для сем'яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем'яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу; - даведка аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года); - выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць; - звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту , - для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям'і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям'і, усынавіцеля, апекуна (папячыцеля); - даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты - у выпадку змены месца выплаты дапамогі
|
бясплатна
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
|
па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту
|
2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў)
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
лісток непрацаздольнасці
|
бясплатна
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
|
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці
|
2.14. Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
лісток непрацаздольнасці
|
бясплатна
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
|
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці
|
2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
лісток непрацаздольнасці
|
бясплатна
|
10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для прызначэння дапамогі, - 1 месяц
|
на тэрмін, паказаны ў лістку непрацаздольнасці
|
2.19. Выдача даведкі аб прыходзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3-х гадоў і спыненні выплаты дапамогі
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
-
|
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова
|
2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
-
|
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова
|
2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім 3-х гадовага ўзросту
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
-
|
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова
|
2.35. Выплата дапамогі на пахаванне
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
- заява асобы, які ўзяў на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінулага); - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка; - даведка аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь; - пасведчанне аб смерці - у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь; - пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) - у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей); - даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з'яўляўся навучэнцам, - у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў
|
бясплатна
|
1 рабочы дзень са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
|
адначасна
|
2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу
|
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова
|
6.1. Выдача дублікатаў:
6.1.3. пасведчання аб спецыяльнай адукацыі
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
- заяву з указаннем прычын страты дакумента або прывядзення яго ў непрыдатнасць;
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
- які прыйшоў у непрыдатнасць дакумент – у выпадку, калі дакумент прыйшоў у непрыдатнасць;
- дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
|
0,1 базавай велічыні
|
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц
|
бестэрмінова
|
6.3. Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з'яўляецца навучэнцам або выхаванцам установы адукацыі (з указаннем іншых неабходных звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі)
|
Сазонава Н.А., дырэктар,
тэл. +3752243 7-32-92; у выпадку адсутнасці Сазонавай Н.А. адказны за ажыццяўленне дадзенай працэдуры нам.дырэктара па ОД Ермакова В.А. тэл. +3752243 7-32-92
|
заява
|
бясплатна
|
у дзень звароту
|
6 месяцаў
|