Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Арганізацыя адукацыйнага працэсу

ДАШКОЛЬНАЯ ГРУПА

Адукацыйны працэс арганізуецца ў рэжыме 5-дзённага вучэбнага тыдня.

Час знаходжання - 10,5 гадзін.

У адмысловую групу ЦКРНіР прымаюцца выхаванцы на падставе наступных дакументаў:

  • заява законнага прадстаўніка;
  • медыцынская даведка аб стане здароўя;
  • заключэнне ЦКРНіР.

У групе працуюць: настаўнік-дэфектолаг Казлова Марына Валянцінаўна, выхавальнік дашкольнай адукацыі Масікава Алена Сяргееўна, выхавальнік дашкольнай адукацыі Сталярова Таццяна Іванаўна, памочнік выхавальніка Маршалкіна Наталля Аляксандраўна.

   

КЛАС

Адукацыйны працэс арганізуецца ў рэжыме 5-дзённага вучэбнага тыдня.

Час знаходжання - 10,5 гадзін.

У адмысловы клас ЦКРНіР прымаюцца выхаванцы на падставе наступных дакументаў:

  • заява законнага прадстаўніка;
  • медыцынская даведка аб стане здароўя;
  • заключэнне ЦКРНіР.

У першы клас ЦКРОиР прымаюцца дзеці, якім на 1 верасня споўнілася 8 гадоў, у выключных выпадках дзеці старэйшыя за 8 гадоў, якія раней нідзе не навучаліся.

У класе працуюць: настаўнік-дэфектолаг Іванова Алена Міхайлаўна, выхавальнік Губарава Марына Анатольеўна, памочнік выхавальніка Антоненка Тамара Міхайлаўна. Заняткі праводзяцца згодна з раскладам.

Для навучэнцаў арганізавана праца аб'яднанняў па інтарэсах "Лорац фантазій" і "Фантазiя".

Пры мадэляванні адукацыйнай асяроддзя ў спецыяльным класе і групе ўвесь дыдактычны і гульнявы матэрыял даступны для полисенсорного ўспрымання, сістэматызаваны па сэнсавай спарадкаванасці і накіраваны на развіццё парушаных сістэм, выкарыстанне рэальных і патэнцыйных магчымасцяў.

Тэрмін атрымання адукацыі складае 10 гадоў.

Выпускнік ЦКРНіР, скончыў навучанне, атрымлівае пасведчанне аб спецыяльнай адукацыі.

   

Раздзелы сайта