Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Рэкамендацыі бацькам "Як падрыхтаваць дзіця да камісіі"

* За некалькі дзён да абследавання ў нязмушанай форме успомніце з дзіцем хатні адрас, звесткі аб бацьках (Ф. І. О., дзе і кім працуюць), знаёмы верш, пагаворыце аб бягучым часу года.

* Стварыце ў дзіцяці пазітыўны настрой на абследаванне (не кажаце, што пойдзеце на камісію, што там будуць правяраць веды дзіцяці і т .д.) наладжвайце дашкольніка на гульнявую дзейнасць, а школьніка на зносіны з псіхолагам.

* У дзень камісіі дзіця павінен быць здаровым. Дрэннае самаадчуванне можа адбіцца на выніках абследавання. У выпадку, калі дзіця захварэў, патэлефануйце ў Цкрнір і папытаеце камісію перанесці на іншы дзень.

* Абследаванне дзяцей ажыццяўляецца толькі ў прысутнасці бацькоў (законных прадстаўнікоў), лепш, калі гэта будзе мама, паколькі менавіта яна зможа адказаць на пытанні спецыялістаў па зборы інфармацыі аб ходзе ранняга развіцця дзіцяці, калі ўзнікне такая неабходнасць, у выключных выпадках – па даверанасці.

* Разлічвайце час так, каб прыйсці на камісію загадзя, не спяшаючыся пераапрануць і падрыхтаваць дзіця.

* Час абследавання кожнага дзіцяці залежыць ад яго індывідуальных (узроставых, псіхафізічных і інш.) асаблівасцяў, таму час абследавання на ПМПК можа не супадаць з часам папярэдняга запісу. Для таго, каб дапамагчы дзіцяці спакойна чакаць абследавання, вазьміце з сабой яго любімую цацку, кніжку, прапануеце дзіцяці што-небудзь перакусіць (сок, фрукт, печыва і т.п.).

* Паведаміце членам камісіі, калі дзіця праходзіць абследаванне паўторна (неабходна назваць дату праходжання апошняга абследавання) і прад'явіце заключэнне, выдадзенае па выніках папярэдняга абследавання.

* Падчас абследавання не падказвайце дзіцяці, не адцягвайце яго заўвагамі і рэплікамі. Пры неабходнасці акажа дапамогу дзіцяці спецыяліст, якія праводзяць абследаванне.

* Пры дзіцяці не прамаўляеце фразы " ён (яна) саромеецца», «ён (яна) не любіць вучыць вершы, распавядаць», «ён (яна) гэта не ўмее», «ён (яна) пры старонніх людзях не адказвае», «ён (яна) дрэнна чытае», паколькі Вы даеце ўстаноўку на падобныя паводзіны.

* Уважліва выслухайце рэкамендацыі спецыялістаў па выніках абследавання дзіцяці (запішыце важную інфармацыю). Задайце пытанні, удакладніце тое, што незразумела.

* Пасля камісіі абавязкова пахваліце дзіцяці, нават калі ён адказваў горш, чым вы чакалі.

Жадаем поспеху!

Раздзелы сайта